Eilen suunnittelin tälle päivälle jonkin menon

tai tekemisen.  Mutta jäi tekemättä ja menemättä

kun en muistanut enää tänään mitä olin ajatellut tekeväni.


Sitä funtsiessä päivä lipui iltaan enkä vieläkään muista

mitä olin sunnitellut.  Lieneekö nämä niitä dementian oireita.

Kun en muista mitä olin unohtanut.

Pitänee kirjata heti sunnitelma paperille, ettei

jäisi mikään tarkeä unholaan.


Aikoineen eräs naapurin rouva kertoi minulle, että

hän menee huomenna "hesaan", kun sitten huomenna

näin hänet ulkona niin minä aloin ihmetallä miksi

hän ei mennytkään sinne pääkaupunkiin.

Hän alkoi sadatella, ettei ollut muistanut

lähteä reissuun.

Niinköhän minullekin käy kun alan unohtaa

menemiset ja tekemiset.

Ei ole vielä aiemmin minulle sattunut

tuollaista kun tänään.

Onneksi se tekeminen tai meneminen ei ollut

mikään kenenkään kanssa sovittu asia

taikka mistä minä tiedän kun en kerran muita

vieläkään sitä asiaa.

Hyvää yötä teille kaikille  ja mukavaa huomista päivää!