Leivoin kaksikertaa peräperää omaa mieli piirakkaa.

eli rahka-persikkapiirakkaa.

Tykkään siitä kuin hullu puurosta, niinpä söin melkein yksin

koko piirakat.  Kutsuin naapurini sunnuntaina iltapäivä-kahville,

ja maistamaan tätä omaa "ravurituotettani".

Kylä hänkin tykkäsi tai sanoi ainakin hyväksi ja lupasi , että saan tehdä

kolmannenkin vaikka heti kyllä apuja löytyy syömisessä.

 

Sitten toinen asia josta tuskin kukaan tykkää, nimittäin lopetin veranpaine-

lääkkeen syönnin toistaiseksi, nyt jo kolme päivää olen ollut ilman lääkkeitä

ihan kokeilu mielessä ja tuntuu kuin olisin paljon terveempi ilman

niitä.  Aiemmin olen lopettanut ihan alkuun kolesteroli lääkkeen.

Kyllähän ne lääkärit pelottelee, että jos kolesteroli rupeaa nousemaan.

Olen sen verran omapäinen, että jos joku lääke ei minulle sovi 

olen mieluummin ilman kuin voin pahoin jostakin lääkkeestä.

Nyt jännällä seuraan tuon verenpaineen kanssa ja mittailen aamuin

illoin. että kuinka sen kanssa käy.

Monet ovat sitä mieltä, että se aiheuttaa aivoveranvuodon ja suoni voi

ketketa.  Mutta olen huomannut, että se saattaa tulla ihmiselle 

jolla ei kolesterolia eikä veranpainetta ja siitä huolimatta ovat halvaantuneet.

Nyt tuntuu kivalle kun sää näyttää lämpiämisen merkkejä.

Hyvää illan jatkoa teille hyvät immeiset ja lämpimän kesän odotusta.