Muuten normaali keskiviikko päivä normaalit aamu ja päivä askareet,

mutta minulla oli aika kampaajalle kello 13.00.

Siellä vierähtikin perillä kaksi tuntia ja kuljin kävellen mennen tullen.

Tulipahan samalla se happihyppely tehtyä sen päälle otinkin sitten tirsat.

Loppupäivä olikin ruokahuoltoa ja sapuskan laittoa.

Nyt olen kampaajaani hyvin tyytyväinen sillä

hänellä ihmeellinen taito tehdä sellainen kun olin

ajatellut,  hän ymmärtää yhdestä sanasta mitä minä haluan.

En ottanut permistä vaan leukkaus ja kevyt värjäys,

näyttikin jo maantien hiekalta minun hiukseni.

Nyt sitten on kutrit kunnossa, meinaan olla vähän aikaa

suorin hiuksin,  en kyllä tiedä miten kauan pärjään ilman kiharoita.

 

Tänään menikin aika pölyjen keräilyssä keskipäivä

ja nokosten jälkeen  tarttee katsella mitä söisin tänään.

Kukkakaalia jo laitoin ja siihen jotain vahvempaa kaiketi,

jälkkäriksi sitä minun herkkuani  eli jogurttia hunajan kanssa.

Huomenna on sitten kauppareissu edessä.

 

 

Nyt toivotan teille mukavaa pyhäinmiesten päivää.