Eilen tuli kutsu Sairaalaan silmän kaihileikkausta varten

tehtävään silmäkirurgin tarkastukseen.  Luultavasti

uusinta kaihileukkauskin tulee pika puolin.

Odotan kuin kuuta nousevaksi, että se tulisi

pian ja sitä, että tällä kertaa onnistuisi.

Tänään olen käynyt hakemassa muona-vahvistusta

 muutamaksi päiväksi, minä en tykkää mennä joka

päivä kaupoille ostamaan ruokaa, tuon kerralla enemmän.

Meinaan keittää uusia perunoita ja ja jotain lohisuikalelisuketta. 

Viikolla kävin vaateostoilla, minulla oli niin vanhoja

hellepaitoja jotka meinasivat hajota käsiin.

Niitä pitikin vaihtaa parikertaa päivässä ja joka

välissä käydä suihkussa.  Nyt on ihan mukavaa kun

on sen verran viileämpää, ettei hiki valu koko aikaa.

Minun t-paidat, jostain syystä olen ostanut tummia.

Olen useita vuosia suosinut vain tummeja värejä. 

Kohta alkaa F1 kilpailut tosin vain lyhenneklty versio.

minulla kun ei ole "läpykkää"  jolla voisi katsoa muita kanavia.