Ympäriltä kaatuu ihmisiä sänkypotilaaksi flunssan kourissa.

Olen säästynyt pahimmalta, hiukan oireita on kyllä ollut. Kuten aivastelua, karheutta kurkussa, vilun väristyksiä yms.

En tiedä onko auttanut c-vitamiinin syönti, jota olen syönyt koko flunssa-aallon tultua paikka- kunnalle.

Jatkan kunnes aurinko ajaa böböt karkusalle.

Toinen lääke on minulla oireisiin inkivääri.  Olen laittanut kuumaan juomaan ihan tavallista inkiväärimaustetta paremman puutteessa.  Se on auttanut vielä tähän asti.  Esim. teelusikka maustetta juomalasilliseen kuumaa juomaa. 

Mutta jos kuitenkin jostain syystä nämä ei auta vaan sairaus pääsee päälle.  Sitten ei auta muu kuin kuuma rommitoti, hautauminen lämpimiin huopiin ja myssy päähän.  Parin tunnin kuluttua olen litimärkä kauttaltaan.  Sitten vain kuivaa päälle ja lämimässä vieläkin.

Tänä talvena en ole tarvinnut vielä tuota rommilääkettä.  

Toivon ettei tauti iske tänä vuonna minuun ollenkaan.